Хэрхэн сэрүүлэггүй сэрэх вэ?

0
668

Сэрүүлэг нь таны эрүүл мэндэд сөргөөр нөлөөлж хэвийн унтах норм цаашлаад зүрхний хэм алдагдахад хүргэдэг. Гэсэн хэдий ч та өглөө болгон орноосоо босохдоо магадгүй бүр өдөр дуг хийх төдийдөө ч ямар нэгэн чимээ буюу сэрүүлгээ хүлээсээр л байдаг.

Би сэрүүлэгний дууг сонсох дургүй хүсдэг ч үгүй гэхдээ л би босч ажилдаа явах ёстой.

Өглөө сэрэх нь сайхан мөч бас таагүй мөч. Таны унтах процесс 5 үе шаттай. (зарим судлаачдын үзэж байгаагаар 3-аас 4-н үе шаттай гэж үздэг) мөн та энэхүү унтах мөчлөгтөө 90-ээс -110 минутыг зарцуулдаг байна.

1 болон 2 дугаар үе энэ үе бол та өөрийн эргэн тойроосоо бүрэн тасарч унтах оргил үе.

3 болон 4-р үе нь таны бие мах бодь эрч хүчээ нөөцлөж авах гүн нойрны үе юм.

5-р үе бол таны нүдээ нээхдээ бэлтгэх үе.

Хэрвээ та 1,2 дугаар үедээ сэрэж байвал та их сэргэг хүн юм гэхдээ та бүхэл өдрийн турш илүү их амрахыг хүсч хэзээд хаана ч унтахад бэлэн явна. Харин та 3,4 –р үе буюу гүн нойрны үедээ цочиж сэрэх юм бол өөрийгөө орноосоо чирэж босгох хэрэг гарна. Иймээс та өөрийн унтаж байх оргил үедээ сэрүүлэгтэй сэрэх үү эсвэл үгүй юу гэдэг маш чухал.

Би нууцлаг болоод гүн нойрондоо автаж байна, намайг байгаль эхээс өөр юу ч сэрээж чадахгүй.

Харанхуй орчинд сэрэх нь хамгийн таатай нөхцөл бөгөөд энэ нам гүн байдалд зөвхөн байгалийн гэрэл л сэрүүлэг болох ёстой. Бид бүхэн дэлхий ертөнцийн нарны аймгийн эргэлт болох хоногийн цагт захирагдан амьдардаг нь байгалийн үнэн. Нарны цацрагаас ирж буй дохионууд нь мэдрэлийн ширхэгүүдээр дамжин тархи руу нэвчих аялал хийж бидэнд сэрүүлэг болдог. Энэхүү байгалийн цаг нь бидний биеийн хэм температур, дааврын шүүрэл төдийгүй цусны даралт ихсэх зэрэг бие мах бодийн үйл ажиллагааг удирддан зохицуулдаг.

Өвлийн өглөөний нар ч гэсэн таньд сэрүүлэг болж чадна.

Байгалийн гэрлийг та унтаж байх орчил үедээ мэдэрвэл та үүнийг сааруулах бүр хаах хөшиг хаалт ашиглаарай ингэснээрээ та илүү их таатай орчинг бүрдүүлэн мэдрэх болно. Мөн таны гэрийн тавилга оновчтой байх хэрэгтэй ялангуяа таны ор. Одоо харин ихэнх хүмүүсийн практик туршлагаас хуваалцая энэ бол та сэрүүлэгнээс салах шилдэг арга гэхдээ та шууд салж чадахгүй гэж айж болох юм тэгвэл өөрийн тавьдаг сэрүүлэгний цагнаасаа 15 минутын өмнө зүүгээ тааруул ингээд та байгалийн гэрлээр сэрдэг болох хүртлээ хэдхэн хоног сэрүүлэгээр сэрнэ дараа нь өөрийн эрхгүй сэрүүлэг дугарахаас өмнө сэрж цаашлаад сэрүүлэг тавихаа болино. Та туршаад үзээрэй.

Энэ бол сонголт биш. Технологи нь намайг хамгаалж чадах уу гэдгийг та бодоорой?

Хэрвээ та өөрийн сэрүүлэгээр сэрдэг цагнаасаа эрт сэрдэг болсон бол одоо та байгалийн цагыг ашиглах цаг нь иржээ энэ бол зөвхөн таны мэдэлд байдаг цаг 30, 60 бүр 90 минутын өмнө ч сэрэх боломжтой. Үүгээр зогсохгүй энэ нь таны бие организмын цочирлыг арилгаж хэт нойрноос чинь салахад тусална.

Үгүй бол таньд туслах хэдхэн технологи танилцуулая: Зөв сэрүүлэг ашиглах нь таньд төсөөлсөнөөс чинь ч илүү их тус болно.

Жишээ нь: Zen Timepiece буюу гуулин модон дээр аяга тавьж хийсэн нарийн бөгөөд цогц цаг энэ нь аажмаар маш зөөлөн чимээ гаргадаг сэрүүлэг.

Нарийн дуу чимээний Sound Oasis Machine энэ нь нэг хэмнэлийн дагуу ажилладаг ба таныг сэрэх хүртэл далайн давалгаа, исгэрээ, бороо орох чимээ, зуны шөнийн аниргүйг гэх мэт байгалийн чимээг эгшиглүүлэн аажмаар чангардаг сэрүүлэг цаг юм.

Мөн Peaceful Progression Wake Up Clock гэх энэ сэрүүлэг нь маш намдууханаар таныг сэрэх хүртэл дуу чимээ гэрэл болоод үнэр гаргаж таныг сэрээх юм.

Бүх хүмүүсийн сонирхолд байдаг унтах процессийг хянах тоног төхөөрөмж гэж та мэдэх үү?

Мэдээж, нэлээн хэдэн унтах процесс хянах төхөөрөмжүүд болон аппликешнууд байдаг эдгээр технологийн дэвшлүүлийг ашиглан та өөрийн унтах хэв маягийг тодорхойлоод зогсохгүй өөрийн орны дэргэдэх сэрүүлэгтэй цагыг үүгээр солино гэдэгт найдаж байна.

SleepTracker watch буюу нойр мөрдөгч гэх энэ цаг нь таны хагас цагаас эхлээд хангалттай унтах хүртэлх хэр сайн унтаж энергээ цуглуулж байна гэдгийг хэмждэг харин SleepCycle гэх Хаппликешн таны мэдрэхүйн эрхтэнээр нь дамжуулан таны унтах процессийн хянан үүнд үсний үзүүр гар хөлийн хурууны үзүүр зэрэг ордог.

Google search engine

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here